Doprava a platba

Doprava

Objednané zboží skladem se snažíme zasílat v co nejkratším možném čase, nejpozději však do dvou pracovních dnů. Jestliže zvolíte platbu převodem na účet, odesíláme zásilku následující pracovní den po přijetí platby na náš účet.


Doprava Česká republika

Cena doručení zboží prostřednictvím České pošty v rámci ČR:

Balík Do balíkovny...69 Kč
Balík na adresu...109 Kč

Cena doručení zboží prostřednictvím Zásilkovny:

Doručení na Z-Point ČR...89 Kč
Doručení na adresu ČR...125 Kč


Doprava na Slovensko

Cena doručení zboží prostřednictvím Zásilkovny:

Doručení na Z-Point SK...125 Kč

U objednávek nad 2 000 Kč včetně DPH máte dopravu ZDARMA.

 

Platba

Kartou
Platební brána Pays je založená na bankovním standardu 3D Secure, které zajišťuje nejpokročilejší zabezpečení pro online karetní transakce.

Platba kartou je zdarma


Předem na bankovní účet
Číslo účtu pro platby vedeného u společnosti Fio banka, a.s.: 
2201266306/2010

Jako variabilní symbol slouží číslo vaší objednávky, který společně s číslem účtu a konečnou částkou obdržíte e-mailem. Převod mezi bankami trvá obvykle 1 až 3 pracovní dny. Objednané zboží odesíláme po přijetí platby na náš bankovní účet. Pokud už se svého balíku nemůžete dočkat, nezapomeňte provést platbu ihned po dokončení objednávky, abychom vám mohli objednané zboží zaslat co nejdříve.

Platba předem na bankovní účet je zdarma


Na dobírku

V tomto případě za zásilku zaplatíte až při převzetí balíčku. K poštovnému je účtováno doběrečné:

Česká pošta ve výši 50 Kč
Zásilkovna CZ ve výši 50 Kč
Zásilkovna SK ve výši 60 Kč



Informace pro případ nepřevzetí zaslaného zboží na dobírku:
 
Odesláním objednávky, jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
 
To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornoval/a nebo že jste odstoupil/a od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušil/a, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.

Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

1. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci expedičních nákladů
2. Postoupení pohledávky vymáhací agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků
3. Soudní cestou

Bod 1 je pro vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.
Body 2 i 3 jsou sice zdlouhavé, pro vás však finančně velmi nevýhodné a nákladné, ale pro nás velmi efektivní.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, vám zašleme email, rekapitulující všechny vzniklé náklady spojené s expedicí (poštovné, balné, obaly, kontrola zboží).
Bude-li z vaší strany zaplacena kompenzace expedičních poplatků, nebude v té chvíli proti vám zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky.
Pevně věříme ve vaši čestnost a zodpovědnost a to, že v případě nevyzvednutí zásilky nám kompenzaci veškerých expedičních nákladů uhradíte.